پشتیبانی فروش

09199227414

تجزیه و تحلیل داده ها

در بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری
/5

توضیحات محصول

  •  دسته‌بندی: راهبری شرکتی و کنترل پروژه، فناوری، کسب و کار
  •  قطع کتاب: رقعی
  •  نوع جلد: شومیز
  •  سال انتشار: ۱۴۰۱
  •  نوبت چاپ: اول
  •  تعداد صفحات: ۳۰۵ صفحه
  •  شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۶۸۹۹۷۰
190,000
تومان

10 عدد در انبار

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

در سال های اخیر تحلیل داده های مشتریان و شناسایی رفتار آن ها در تصمیمات بازاریابی نقش چشم گیری داشته است. تدوین استراتژی صحیح داده محور و اخذ تصمیم راهبردی بر مبنای داده یکی از مهم ترین اتفاقات هر کسب و کار است که می تواند سکوی پرتاب یک شرکت در عرصه کارآفرینی باشد. در این کتاب مختصری از ابزار هوشمند سازی کسب و کار مایکروسافت، به شکل کاربردی ارائه شده است که بوسیله آن داده های چندین صنعت مورد تحلیل قرار گرفته است.

 

توضیحات بیشتر درباره تجزیه و تحلیل داده ها

دیتا یا داده در دنیای امروز جزو با ارزشترین دارایی سازمان‌ها به حساب می آید. با نگاه کردن به شرکت های بزرگ جهان در بخش تکنولوژی مانند گوگل و فیسبوک متوجه می‌شویم که بیشترین تمرکز آن‌ها برای رسیدن به درآمدهای نجومی، جمع آوری دیتا است. شرکت‌های بزرگ جهان می‌دانند که با تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی بهتری طراحی کنند، محصول بهتری به مشتری خود ارائه کنند و در نتیجه درآمد بهتری کسب کنند. کتاب تجزیه و تحلیل داده ها دربازاریابی، کارآفرینی و نوآوری به بررسی تجزیه و تحلیل دیتاها در کسب و کار می‌پردازد. البته لازم به ذکر است که همانطور که از نام کتاب قابل تشخیص است، نویسنده‌ تمرکز بر تحلیل داده‌ها در حوزه بازاریابی، کارآفرینی و نوآوری دارد. این کتاب در دسته‌ بندی آموزش قرار می‌گیردو توسط شهیرا العافی و مونیر کهال نوشته شده است.

دنیای امروز پر است از داده‌هایی که توسط ابزارهای مختلف تولید می‌شوند و هرکس که بتواند بهتر از این دیتاها استفاده کند، سود بهتری کسب خواهد کرد. شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و فیسبوک هسته‌ی اصلی کسب وکارهای خود را در جمع آوری و تحلیل دیتاها قرار داده‌اند. این شرکت‌ها می‌دانند که باید تصمیم‌گیری‌های کسب وکارشان بر اساس دیتاهایی که از کاربرانشان دارند، باشد. زیرا تصمیم‌گیری بر اساس دیتا احتمال شکست را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و قبل از انجام فعالیتی می‌توان از فرصت‌ها و تهدیدهای آن فعالیت آگاه بود. کتاب «تجزیه و تحلیل داده ها دربازاریابی ، کارآفرینی و نوآوری» یک راهنمای بسیار خوب برای مدیرانی است که می‌خواهند نوع  تفکر داده محوری را وارد بدنه‌ی کسب وکارشان کنند. در این کتاب نویسنده ما را با شاخص‌های کلیدی (KPI) کسب و کارها آشنا می‌کند. همچنین می‌آموزیم که چگونه شاخص‌های مختلف را اندازه‌گیری کنیم و همچنین چگونه با دیتاهای به دست آمده تصمیمات کلیدی بگیریم. خواندن این کتاب همچنین می‌تواند برای علاقه‌مندان به دیجیتال مارکتینگ هم بسیار کاربردی باشد زیرا بسیاری از KPIهای پر کاربرد در دیجیتال مارکتینگ مانند: ARPU و MRR در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد. در فصل آخر کتاب نویسنده به توضیح ایجاد KPI با تفکر SMART می‌پردازد که می‌تواند تضمین کننده‌ی قابل اندازه‌گیری بودن، قابل اجرا بودن، مرتبط بودن و محدود بودن به زمان باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تجزیه و تحلیل داده ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط