پشتیبانی فروش

09199227414

زبان صورت

با نگرش کاربردی
5.00/5

توضیحات محصول

  •  نویسنده:محسن عبداللهیان، حسین وظیفه دوست
  •  سال انتشار: ۱۴۰۰
  •  تعداد صفحات: ۲۲۰ صفحه
  •  شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۶
135,000
تومان

1 عدد در انبار

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

توضیحات

چه زیبا گفته است شاعر خوش‌بیان که «رنگ رخساره خبر می‌دهد از سرّ درون».
بله. امروزه علم اثبات کرده است که زبان چهره و زبان بدن، مکمل کلام هستند و می‌توانند پیام‌هایی را که بر زبان رانده نشده اما در پیچ و خم ماهیچه‌های صورت مخفی است، شناخته و رازهایی را برملا کنند که هیچ‌گاه از دل بر نیامده است. علم شناخت زبان چهره می‌تواند به عنوان ابزاری مهم و کارآمد در رفتارشناسی، انسان‌شناسی و مذاکره به یاری انسان بیاید و او را در مواجهه با طرف مقابل در موضع برتر قرار دهد.
علم شناخت زبان چهره که برگرفته از علم روان‌شناسی، شاخه رفتارشناسی است با شناخت احساسات هفت‌گانه جهانی (غم، خشم، نفرت، شادی، تمسخر، تنفر و ترس) و تعبیر و تفسیر حالت‌ها و حرکت‌های منتج از بروز حس‌های مذکور، کمک به درک و شناخت بهتر و بیشتر انسان‌ها از یکدیگر و همچنین نوع نگاه و تفکرات هر فرد در زمان‌های مختلف می‌کند. شما با بهره‌گیری از این علم می‌توانید نه‌تنها روابط خود را بهبود بخشید، بلکه از حقایق درون انسان‌ها نیز مطلع شده و از گرفتار شدن در دام مسائل و مشکلات ناشی از ناراستی و عدم صداقت تا حدّ زیادی پیشگیری کنید. این علم قدرت شما را در مذاکراتتان به حد شگفت‌انگیزی افزایش می‌دهد.
تاکنون کتاب‌های بسیاری درباره زبان بدن، به زبان فارسی ترجمه شده، اما کتاب «زبان صورت با نگرش کاربردی» نخستین کتاب تالیف شده در رابطه با زبان صورت است که به تشریح ریزحالت‌های صورت و حرکت‌های بدن پرداخته و نتایج علمی و میدانی آن نیز با توجه به جو فرهنگی و شرایط و ویژگی‌های انسانی افراد در ایران مورد توجه تام قرار گرفته است. این موضوع وقتی از درجه اهمیت بالایی برخوردار می‌گردد که در بیشتر فعالیت‌های اجتماعی مانند سینما و تئاتر، نیروی انتظامی و به‌ویژه فضای کسب و کار کشور مورد بررسی و آزمون قرار گرفته و تایید و تشویق خبرگان و اساتید بنام حوزه‌های مذکور و همچنین حوزه‌های بازاریابی، روان‌شناسی، آناتومی و غیره، جایگاه ویژه‌ای به این کتاب داده است.
کتاب «زبان صورت با نگرش کاربردی» به معرفی، تعریف و توضیح «زبان صورت» به‌عنوان ابزار درک احساس‌ها و حالت‌های انسان و در نتیجه توانایی تشخیص فریبکاری می‌پردازد. شما با فراگیری زبان صورت و زبان بدن، قادر به تشخیص و درک احساساتی که برانگیخته می‌شوند و حالت‌ها و رفتاری که نشان داده می‌شوند و همچنین تعبیر درست حالت‌های برگرفته از بروز احساسات و رفتار ناخودآگاه انسان‌ها خواهید بود و به این وسیله نه‌تنها می‌توانید از درک درست منظورتان از پیام مورد نظر توسط مخاطب، آگاه شوید، بلکه می‌توانید یکسان بودن ظاهر و باطن افراد؛ یعنی تطابق کلام و تفکرات دیگران، یا به بیان ساده‌تر صداقت یا عدم صداقت آن‌ها را نیز تشخیص دهید.

1 دیدگاه برای زبان صورت

  1. designer

    محشر است

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط